දිනෙන් දින වැඩිවෙමින් පවතින ඩිජිටල් ගෙවීම් සම්බන්ධ වංචාවන්ට වඩාත් සුපරීක්ෂාකාරී පරිශීලකයින් පවා හසුවිය හැකිය. මෙවන් වංචාවකට හසුවුණහොත් එයින් මිදීමට ඔබ කළ යුත්තේ මොනවාද?
Visa ආයතනය ඉදිරිපත් කරන ක්රියාමාර්ග 5ක් මගින් ඔබට වංචාවෙන් මිදීමටත් එයින් ඇතිවිය හැකි අවදානම අවම කරගැනීමටත් පහසු වේ.
ඒ අනුව,
ඔබේ බැංකුවේ හෝ ගෙවීම් සැපයුම්කරුවාගේ නිල සන්නිවේදනයේ දක්වා ඇති පාරිභෝගික සේවා අංකයට පමණක් ඇමතුමක් ලබා දෙන්න. නිල වශයෙන් සඳහන් කර ඇති සම්බන්ධතා මත පමණක් විශ්වාසය තබා ඔබගේ ගිණුම අත්හිටුවන්න හෝ ඔබගේ කාඩ්පත/ගෙවීම් ක්රමය අවහිර කරන්න.මෙම ක්රියාමාර්ගයෙන් තවදුරටත් වංචාකාරී ක්රියා නතර කිරීමට සහ ආපසු ගෙවීම් හෝ වන්දි ක්රියාත්මක කිරීමට අවස්ථාව ලැබේ.
එය වහාම බැංකුවට වාර්තා කර පොලිස් පරිගණක අපරාධ විමර්ශන කොට්ඨාශයේ දුරකථන අංක 0112381045 හෝ පොලිස් මූලස්ථානයට (+9412421111) දන්වන්න. ඔබේ ළඟම ඇති පොලිස් ස්ථානයට පැමිණිල්ලක් ගොනු කර එහි පිටපතක් ළඟ තබා ගන්න.
වංචාවකට හසුවීමේදී ඇතිවන අවුල් වියවුල් තත්ත්වය සහ කලබල වීම නිසා තීරණාත්මක තොරතුරු නොසලකා හැරීම සාමාන්යය දෙයකි. ඔබ වංචාවකට හසුවූවා යැයි සැක කරන මොහොතේ සිට විස්තර මතක තබා ගැනීමට සහ සියල්ල ලේඛනගත කිරීමට උත්සාහ කරන්න, සංවාද පටිගත කරන්න,
තිරපිටපත් ගන්න, ඕනෑම පණිවිඩයක් පිටපත් කරගන්න. ඔබ වංචාකාර පාර්ශවයන් සමඟ බෙදාගෙන ඇති ගනුදෙනු හැඳුනුම්පත්, දිනයන්, මුදල් ප්රමාණයන් ආදියද තොරතුරුගත කර ගන්න. වංචාව වාර්තා කිරීමේදී සහ විසඳීමේදී මෙම තොරතුරු ඉතාමත් වැදගත් වනු ඇත.
Sri News Media